Uitzicht van mijn kamer

9 juli 2013

Echt vervelend dit dat als je het raam opend je dit ziet.

Uitzicht van mijn kamer

Deze foto werd gemaakt op 9 juli 2013 met een Samsung GT-I8190.

2 Reacties

  1. Nel:
    9 juli 2013
    Mooi.
  2. Nel:
    9 juli 2013
    Je hebt het maar slecht, ik voel met je mee.