Uitzicht van mijn kamer
9 juli 2013
Echt vervelend dit dat als je het raam opend je dit ziet.
Deze foto werd gemaakt op 9 juli 2013 met een Samsung GT-I8190.
2 Reacties
-
Nel:9 juli 2013Mooi.
-
Nel:9 juli 2013Je hebt het maar slecht, ik voel met je mee.
»
