Naam:
prooi.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

TT van Elst Ik heb iets met motoren ..... en specifiek iets met Ducati, vooral klassieke. Het is een afwijking, een virus als je wilt. Door mijn bloed stroomt benzine want eigenlijk alles wat met verbrandingsmotoren te maken heeft vind ik wel interessant. Techniek is mijn passie en in het bijzonder motorfiets techniek. Ik ben niet 13 in een dozijn, wil altijd iets anders en op een andere manier. Mijn vrienden vinden me prettig gestoord en weten dat ik één standaard heb ...... en dat is dat er niets standaard is ! Bij mij is niets onmogelijk, hooguit wat lastig of duurt wat langer maar wat ik in mijn hoofd heb, is of mogelijk om te doen of mogelijk om te maken. Afstanden zijn voor mij relatief ...... 500 km rijden voor een bakkie kovvie is iets wat ik op een zondag gewoon doe.

Over mijn reis

Al tijden praat ik er over ..... en trip naar de Noordkaap maar tot voor kort nog niets ondernomen. Totdat ik in 2012 besloot om toch maar eens de knoop door te hakken on op de motor naar de Noordkaap te gaan. Het was tijd om de daad bij het woord te voegen.

Voor de tocht die ik ga maken heb ik bedacht dat het de "Kaap naar Kaap" tocht gaat worden. Mijn eerste aders is namelijk Kaap Arkona op het schiereiland Rügen in het noorden van Duidstand. Dit wordt als het ware mijn startpunt voor de trip.

Een budget heb ik mij zelf niet opgelegd want ik ben bang dat het mij alleen gaat belemmeren. Kamperen wordt het toch wel maar dat vind ik juist leuk. Dus tent en wat kookspullen gaan gewoon mee. Mocht ik nu toch van die kleine hutjes op campings tegen komen dan kan ik daar wel in overnachten maar nu maak ik mijzelf niet afhankelijk daar van.

Bezochte landen

Ik heb 26 landen (11%) bezocht:

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Grenada, Griekenland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Martinique, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Saint Lucia, Saint Vincent en de Grenadines, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.